Воспитательная работа




Сценарій концертно-розважальної програми – презентації реклам безпечної поведінки

1.    Вступне слово начальника табору
Напевне, ви ще змалечку чули про поняття «добро» і «зло», знаєте багато казок, де є позитивні та негативні герої і, звичайно, завжди хотіли бути схожими на Котигорошка, а не на Змія Горинича, на Буратіно, а не на Карабаса Барабаса.  Але, на жаль, життя не таке казкове і не завжди добро перемагає зло. Та саме сьогодні ми поговоримо з вами про те, як треба жити, щоб добро перемагало. До нас на гостини завітали:                                  - начальник відділу міліції у справах дітей управління громадської безпеки ГУ МВС України в Дніпропетровській області полковник міліції Качинська Ірина Валеріївна.
-        _________________________________________________________
-        _________________________________________________________
-        _________________________________________________________
-        _________________________________________________________
2)  Слово надається:
-__________________________________________________________
-___________________________________________________________
-___________________________________________________________
Ведучий 1:
Сонце ласкаво сьогодні нам сяє
Доброго ранку літо бажає.
Здрастуйте гості і любі малята
Дізнаємось разом, про що пам’ятати.

Ведучий 2 :
Ти знай, любий друже,                                                                                             здоров’я – це сила,
Що кожну людину несе, як вітрило
Тож вчинки свої ти контролюй
Якщо буде треба - вчасно гальмуй. 

Ведучий 1: Свою рекламу безпечної поведінки презентують вихованці  3 загону

Ведучий 1:
Здоров’я – це ранок,
Зі свіжим повітрям.
І сонце, що світить
Ласкаво та ніжно.

Ведучий 2:
Здоров’я – смак ягід,
Що влітку дозріли
І спорт, що дає нам
Енергію в тілі.

Ведучий 2:
Увага! Свою енергію в тілі  вам демонструють вихованці циркової студії  «Колорит».

(На сцену виходять діти-читці)

Не можна пускати чужого у дім,
Бо дім – це фортеця, коли ви у нім.

Не можна гуляти вночі у дворі,
Це треба всім знати – батькам й дітворі.

Не можна з чужими дітьми розмовляти,
Й дарунки від них вам не можна приймати.

Їхати в ліфті краще самому
Або із батьками чи добре знайомим.

В машині чужій пропонують кататись…
Що, будем сідати? Ні, рішуч відмовлятись!

Загроза життю – то 102 набирайте,
Про норми безпеки завжди пам’ятайте.

Ведуча 1:Свою рекламу «Обережно вогонь! Руками не тронь!» презентує  2 загін.
                     Танец: « танец огня»

Чтобы в ваш дом
Не пришла беда,
Будьте с огнём
Осторожны всегда!

Плакаты:


Спички не тронь,
В спичках – огонь!

 






Выходит агитбригада из 4 участников.

Участник 1: Всегда огонь согреет нас,
На улице и дома
Костер не потушив сейчас,
К пожару будь готовым.

Огонь из крошечной искры
Порой готов рождаться.
И если пламя здесь горит,
Нельзя в том не признаться.

И каждый маленький костер
Потребует присмотра.
Пускай горит до тех он пор,
Пока люд рядом бодрый.

Участник 2: Из дома уходя, проверь,
Горит ли газ на кухне.
Газ без присмотра - это зверь,
Так экономьте чудо.

Нельзя плиту нам оставлять,
Нельзя гореть комфорке.
Ее нам надо закрывать,
Иль участь будет горькой.

И если вдруг взорвется газ,
То жить вам в подворотне.
Пожар грозит тут без прикрас,
Почти как в преисподней.

Участник 3: Когда включаешь дома свет,
Его туши как надо.
Избавит это ведь от бед,
Что сыплются с ним градом.

Пожар он счастья не несет,
Его мы избегаем.
Кто в безопасности живет, 
Тот это понимает.

Не оставляй включенным ты
Утюг и свет, и телик.
Бегут пусть безопасно дни,
И это не веселье.

Участник 4: Для забавы и игры
Спички в руки не бери.
Не шути, дружок, с огнем,
Чтобы не жалеть потом.

Ни за что баллончик всякий,
Даже в руки не бери.
Потому что неизвестно,
Что в баллоне том внутри.

Газ на кухне, пылесос ли,
Телевизор ли, утюг
Пусть включает только взрослый
Наш надежный старший друг.

Ведуча 2:   В житті не оступись,                                                                                           зроби  правильний крок.                                                                                            Співає маленький музичний гурток. (пісні виконують вихованці гуртка «Весела нотка»)

Ведуча 1: Що ж, мабуть, прийшла пора трохи відпочити.                                               Я хочу на фізкультхвилинку всіх  вас запросити. (Діти виконують музичну зарядку)

Ведуча 2: Навчись в житті ти друзів вибирати
                  Щоб потім не прийшлось пошкодувати
                  На цьому шляху ти завжди пам’ятай:
                  Від чарки тікай, цигарок оминай.
Ведуча1: Свою рекламу презентує 1 загін.
Інсценування казки «Вовк і семеро козенят»
Автор. Дика коза збудувала собі в лісі хату і вивела там козенят. Коли виходила з дому пастися, то наказувала діткам, щоб вони нікому не відчиняли двері. А коли поверталася додому, підходила до дверей і співала.
Коза.
Діточки мої, козеняточки.
Відмикайтесь, відчиняйтесь!
Ваша матінка прийшла,
Молочка вам принесла.
Автор. Козенята почули мамин голосок, кинулися до дверей і відчинили. Коза увійшла, нагодувала козенят молоком і знову пішла пастися. Вовк підслухав, як коза співала. Трохи згодом підійшов він до козиної хати і затяг пісню своїм невдалим вовчим голосом.
Вовк.
Діточки мої, козеняточки.
Відмикайтесь, відчиняйтесь!
Ваша матінка прийшла,
Молочка вам принесла.
Козенята. Не відчинимо, не матінки голосок. У нашої матусі голосок тоненький.
Автор. Вовк одійшов від козиної хатки, сів за кущами, посидів, трохи поміркував і пішов до коваля, щоб той викував йому голос як у матінки кози.
Знову приходить до козенят, підійшов до вікна і заспівав тоненьким голосом.
Вовк.
Діточки мої, козеняточки.
Відмикайтесь, відчиняйтесь!
Ваша матінка прийшла,
Молочка вам принесла.
Автор. Козенята кинулися до дверей та й відчинили. А вовк вскочив у хату і зїв усіх козенят. Повернулася коза до своєї хатки і побачила, що двері відчинені, забігла до хатки і голосно заголосила.
Коза.
Ой ви, діточки, мої козеняточки!
На кого ж ви мене покинули?
Не послухалися своєї матінки,
Та й відчинили злому вовкові двері (плаче).
Вчитель.
-      Чому з козенятами сталося таке лихо?
-      Отже, діти, чого вчить ця казка?
-      Який висновок можемо зробити?
-      Яке перше правило безпечної поведінки вдома можна скласти?
Не відчиняйте двері незнайомим людям
 





Ведуча 1: Силу волі ми придбаєм
                  Поганих звичок оминаєм
                  Спортивна секція – це клас!
                  Запрошуємо усіх вас.
Ведуча 2: На сцену запрошуються вихованці  секції «Тхеквондо»


Ведуча1: Щоб не трапилось пригоди,
                 Злого лиха та біди,
                  Не роби собі на шкоду,
                  У такі місця – не йди.
Ведуча 2: Назавжди запам’ятайте
                  Правила, як день ясні.
                  А тепер відповідайте
                  Коротко – чи так, чи ні!
Ведуча1: Горище чи старий літак – це не місце іграм?
Ведуча2: А тепер скажіть мені, в ліфтах  можна гратись?
Ведуча1: І в підвалі аж ніяк не підходить гратись?
Ведуча2: Можна лізти по стіні, по дахах, по трубах?
Виходять вихователі
Щоб життя уберегти
Від реальної біди,
Полум’я помітив, дим –
Подзвони на… (101)

Громадян охороняти
І порушників шукати-
Це міліції права,
Що за номером…(102)

Забиття, поріз, заноза,
Травма, будь-яка загроза
Для здоров’я дітвори-
Набираємо …(103)

Газ палає й вибухає,
Кожен хай запам’ятає:
Газом чути із квартири-
Подзвони на …(104)

Вихователі  виконують фінальну пісню «Бережи життя»

І
Ти маєш право обирати  шлях
Та вороття назад уже нема,
Зійди з сумнівного путі,
Збережи життя і здоров’я збережи.
Ти молодий і повен нових сил,
І маєш все чого ти сам просив.
Залиш ці звички назавжди,
Разом збережем нас від біди!
П-в
Бережи життя, бережи свій дім
Знай і пам'ятай,
Ви народилися здоровими дітьми
Бережи свій дім від усьго зла,
Бо це все ближче аніж вам здавалося.
І І
Заграв промінчик сонця на стіні,
Буває світло навіть уві сні
Це світло знищує пітьму
Ти радій йому – хай воно живе в тобі.
Ти маєш право обирати шлях
Здоров'я завжди подає нам знак
Залиш вагання назавжди
Вчасно ти  зійди з потягу в один кінець.


Комментариев нет:

Отправить комментарий